مهدویت وآخرالزمان
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت و اخرالزمان و آدرس zohoormolla.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 738
بازدید کل : 36934
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


 

دانلود


برچسب‌ها:
سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:سخنرانی آخرالزمان,سخنرانی پناهیان,مهدویت و آخرالزمان, .::. 19:56 .::. منتظرمولا .::.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

                                                                                

 

 

 

حتما به ادامه مطلب بروید..


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

بر اساس معلومات موثق، برخی از عملیات های تروریستی گروهک های تکفیری به دست همین افراد انجام می شود، کسانی که با وعده های مالی هنگفت وارد این گروهک ها می شوند و حاضرند در ازای پول دست به جنایت بزنند و برادران وخواهران خود را بکشند.توطئه ای خطرناک که که نابودی شیعه از داخل خودش راهدف قرار داده است.


گروه های تکفیری تروریستی از وضعیت برخی خانواده های  نیازمند و فقیر شیعه مناطق جنوبی عراق سوء استفاده کرده و به جذب آنها اقدام می کنند.
 

بر اساس معلومات موثق، برخی از عملیات های تروریستی گروهک های تکفیری به  دست همین افراد انجام می شود، کسانی که با وعده های مالی هنگفت وارد این گروهک ها می شوند و حاضرند در ازای پول دست به جنایت بزنند و برادران وخواهران خود را بکشند. این یک توطئه خطرناک است که تجزیه شیعه و نابودی آن از داخل خودش راهدف قرار داده است، زیرا هنگامی که تروریست از خود شیعیان باشد بدین معنی است که نهایت نزدیکی به خانواده های شیعی را دارد و بر این اساس انجام این عملیات ها بسیار راحت تر می شود.
 
 
ریشه های این طرح به زمان نایف بن عبدالعزیز در دهه هشتاد و نود قرن گذشته باز می گردد، براساس معلومات فاش شده از اطلاعات سعودی، بندر بن سلطان راه وی را ادامه داده و در حال حاضر با پشتیبانی سعودی به جذب جوانان فقیر شیعه اقدام نموده تا از آنها به عنوان مهره هایی برای انجام عملیات هایی برعلیه خود شیعیان استفاده کند.
 

خانواده حاکم سعودی از بدو تاسیس یک هدف مشخص را در پیش رو داشت : نابودی مکتب حقه تشیع و پیروان آن؛ این هدف و مسیر مشخص آنها را به سوی صدور فتواهای قتل شیعیان و… سوق داده است. تشخیص و اطلاع رسانی مسئله فعلی در عراق کفایت نمی کند بلکه بر مسئولان امر است که در مورد چگونگی برخورد با این مسئله خطرناک و حل آن تدبیری بیندیشند.
 

منبع: وعده صادق


برچسب‌ها:
پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب: تکفیری, سوریه, شیعه, شیعیان, عراق, عربستان, عربستان صعودی, وهابیت, .::. 2:42 .::. منتظرمولا .::.

فرق ضاله بابیت و بهائیت که محصول و زایده تفکرات کارکنان دولت پلید انگلستان جهت ایجاد تفرقه و شبهه افکنی در بین مسلمانان خصوصا شیعیان منتظر حضرت مهدی (عج) می باشد. که برگرفته از برنامه های فوق سری کارشناسان خبره انگلستان و اسرائیل جهت شبهه افکنی در اعتقادات ملت مسلمان ایران اسلامی در خصوص وجود مقدس حضرت مهدی (عج) بوجود آورند.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 

 

به ادامه مطلب بروید...


برچسب‌ها:
ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

siTWKa_535

دانلود چشم امید ۱ (به طاها به یاسین) از علی فانی

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۷ مگابایت

دانلود چشم امید۲ ( به طاها به یاسین۲) از علی فانی

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۴ مگابایت

**************************************************

دانلود کلیپ چشم امید ۱ (به طاها به یاسین) از علی فانی

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۴۷ مگابایت

دانلود کلیپ چشم امید۲ ( به طاها به یاسین۲) از علی فانی

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱۷ مگابایت

 

*اللهم عجل الولیک الفرج*


برچسب‌ها:
سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:علی فانی, مناجات با امام زمان,به طاها به یاسین1و2,کلیپ مذهبی,مهدویت و آخرالزمان, .::. 17:20 .::. منتظرمولا .::.

اولین سؤالی که به ذهن می رسد این است که آیا امام زمان(عج) فرزندی به نام صالح دارند که او را «اباصالح» می خوانیم و یا دلیل دیگری برای دادن این کنیه به حضرت وجود دارد؟
در شماره ۲۷ مجله «موعود جوان» به این سوال پرداخته شده که پاسخ آن را در ادامه می خوانید.

 

به ادامه مطلب بروید...


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:اباصالح,فرزند حضرت مهدی,صاحب الزمان,معنای اباصالح,مهدویت و آخرالزمان, .::. 17:13 .::. منتظرمولا .::.

درباره ما

این وبلاگ سعی داره به آخرالزمان و ظهور اقا حضرت مهدی بپردازه تا ظهور رو بهتر درک کنیم.امیدواریم که موفق باشیم
طراح قالب
ثامن تـــم