مهدویت وآخرالزمان
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت و اخرالزمان و آدرس zohoormolla.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 35635
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


 

حال که در زمان غیبت امام عصر(ع) به سر می بریم، تا به حال به این فکر کرده ایم زمانی که ولی الله اعظم ظهور می کند، آیا در کنارش می توانیم طاقت بیاوریم و پای ولایتش بایستیم؟!. . .


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 20 تير 1393برچسب:ظهور امام عصر, ولایت ولی الله, .::. 1:23 .::. منتظرمولا .::.

مولای متقیان، امیرمؤمنان (علیه السلام) در مورد «ظَهرِ کوفه» که همان «نجف اشرف» است، فرمودند:

«یَحْشُرِ مِنْ ظَهَرَ الکُوْفَهُ سَبْعَونَ اَلْفاً عَلی غَرَّهُ الشَّمْسُ، یَدْخُلُونَ الجَنَّهُ بَغَیْرٍ حِسابٍ؛ (۱)

از ظاهر کوفه ۷۰ هزار نفر همانند قرص خورشید در نخستین لحظات طلوع آن برانگیخته می شوند که بدون حساب وارد بهشت شوند.» 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 

اگر یادی از بازی های بچگی تان بکنید، حتماً به خاطر می آورید که آن زمان ها هم همیشه دزدی بود تا در کنار آن پلیس معنا پیدا کند و یا گرگی بود تا بره های کوچک تنها را بخورد. وجود نیروی خیر و شر همیشه ی تاریخ در کنار هم بوده و با هم معنا پیدا می کرده است.در آخرالزمان هم که برای خودش عالمی است، دشمنانی که سربازان ابلیس لعین هستند، آخرین دست و پاهای خود را برای زنده ماندن می زنند و به اصطلاح مقاومت می کنند هر چند که تلاش آنها بی نتیجه باشد.

 

 حضرت مهدی (علیه السلام) در راه ایجاد حکومت عدل جهانی دشمنان کوچک و بزرگی دارند، اما بر اساس آموزه های دینی شخصیت هایی مانند دجال، سفیانی، یاجوج و ماجوج از جمله عناصری هستند که در مقابل حضرت ولی عصر (عج) می ایستند و دشمنی می کنند. ما در این مطلب قصد داریم تا به اجمال درباره ی این شخصیت ها توضیح مختصری بدهیم.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 

در احادیث فراوانی، به صراحت، اعلام شده که اقامتگاه شخصی حضرت بقیّه الله، ارواحنا فداه، در دوران ظهور «مسجد مقدّس سهله» است...


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
دو شنبه 17 تير 1393برچسب:کوفه,شهرهای آخرالزمانی,کوفه شهرآخرالزمان,نام شهرهای آخرالزمان , .::. 23:48 .::. منتظرمولا .::.

 

«علی محمد شیرازی» معروف به باب نیز یکی دیگر از این اشخاص بود. او در سال ۱۲۳۵ ق. در شیراز به دنیا آمد. وی در ابتدا ادعا می کرد که باب مهدی موعود(ع) است. پس از مدتی مدعی شد که خود مهدی موعود(ع) است و زمانی که مشاهده کرد اشخاص نادان و احمق زیادی دور او جمع شده اند، ادعای خداوندی کرد.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:بهاییت,مدعیان مهدویت,وهابیت,علی محمد شیرازی,باب مدعیان دروغی, .::. 23:38 .::. منتظرمولا .::.

 

 وسوسه‌های شیطان و پیروی از او ماجرایی است که از زمان آفرینش حضرت آدم (ع) تا به امروز، انسان‌ها با آن دسته و پنجه نرم کرده اند. البته در طول زمان روش‌های پیروی از او تغییر کرده است. برای مثال شیطان پرستی یکی از مظاهر انحطاط اجتماعی، اخلاقی و دینی و نشانه‌ی دوری انسان از فطرت پاکش است تا آنجا که خداوند خطاب به هم‌پیمانان ابلیس می‌فرماید: «اصْلَوْهَا الْیَوْمَ بِمَا کُنتُمْ تَکْفُرُونَ؛(2) [این است جهنّمی که به شما وعده داده می‌شد،] پس اکنون در آن وارد شوید، به جرم آنکه کفر می‌ورزیدید.»


 

برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 

قرآن کریم چراغی نورانی است که با وجود گذشت ده ها قرن از نزول آن هنوز مسیر حق طلبان را در طول تاریخ روشن کرده و در آینده هم چنین خواهد بود، در این کتاب آسمانی آینده ای روشن به بشریت نوید داده شده است که با سیطره دین حق و البته توسط امام حق (عج) و یاران صالحش بر تمام جهان محقق می شود


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
شنبه 14 تير 1393برچسب:غیبت,عصرغیبت,امتحان شیعه,غربال شیعه,امتحان غیبت,, .::. 15:15 .::. منتظرمولا .::.

دانلود نسخه جاوا


برچسب‌ها:
سه شنبه 10 تير 1393برچسب:نرم افزار قرانی ,دانلود نرم افزار قرانی,نرم افزار قران, .::. 23:49 .::. منتظرمولا .::.

 

 

خداوند در قرآن کریم در باب امامت در بیان گرانقدری فرموده است: « یَوْمَ نَدْعُوا کُلَّ أُناسٍ بِإِمامِهِمْ » (3) ای پیامبر ما! روزی را به مردم یادآوری کن که ما هر امتی را با پیشوا و امامش می‌خوانیم

برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 

علت این تشبیه بدیهی، این است که نشان دهد همانطور که خارج شدن از ماه رمضان یک امر قطعی است بخشیده شدن گناهان نیز قطعی است.حضرت زهرا (س) مي فرمايند: « مَا يَصْنَعُ الصَّائِمُ بِصِيَامِهِ إِذَا لَمْ يَصُنْ لِسَانَهُ وَ سَمْعَهُ وَ بَصَرَهُ وَ جَوَارِحَهُ » (1) انسان روزه دار از روزه اش چه سودي مي برد، مادامي که زبان و چشم و گوش و اعضاء و جوارحش را حفظ نمي کند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب

درباره ما

این وبلاگ سعی داره به آخرالزمان و ظهور اقا حضرت مهدی بپردازه تا ظهور رو بهتر درک کنیم.امیدواریم که موفق باشیم
طراح قالب
ثامن تـــم