مهدویت وآخرالزمان
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت و اخرالزمان و آدرس zohoormolla.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 35604
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب در صدد ضربه زدن به نهاد نوپای انقلاب اسلامی بودند انقلابی که خارج از معادلات استعماری بلوک شرق و غرب با اراده ی مردم تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از اندیشه های اسلامی به ثمر رسیده بود


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:مستند, ترور, نافرجام, رهبر, انقلاب,مستند ترور نافرجام ,رهبر انقلاب,ترور رهبر, .::. 15:20 .::. منتظرمولا .::.

 

پیش درامد

شوق آتشین باز آمدن یا آمدن منجی موعود، قرن ها است بشر وامانده از عدالت، معنویت و آزادی را بی قرار ساخته است. هرچند افق نگاه مردمان، گونه های مختلفی به انتظار بخشیده است(۱)، اما این واژه در معنای عام خود یکی از مشترکات بشر وانسان معاصر به حساب می آید. در این میان، ادیان ابراهیمی به این مسأله اهمیتی ویژه می دهند؛ چرا که ظهور موعود در هر یک از این ادیان به مفهوم تشکیل حکومت و سروری بر دیگران است. باتوجه به شرایط کنونی، آنچه دغدغه این نوشتار را فراهم ساخته است، نگاهی کوتاه به بازخوانی اندیشه موعود در جهان مسیحیت است. این مسأله از آن جا مهم و در خور اعتنا است که هم اینک بخشی از جهان مسیحیت با تکیه بر وعده های توراتی انجیلی و فن آوری موجود در دنیای غرب به گونه ای خاص به تأویل و تفسیر آخرالزمان و اندیشه انتظار می پردازد و با ارائه نگاهی جنگ طلبانه، تمامی اهرم های خود را برای تحمیل نظریه خویش به کار می برد. از این رو، با گذری کوتاه بر اندیشه بازگشت مسیح، تلاش خواهیم نمود تا از زاویه ای دیگر به این ماجرا بنگریم.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:آخرالزمان,نبر قیامت ,نبردهای آخرالزمان, .::. 22:23 .::. منتظرمولا .::.

 

«علی محمد شیرازی» معروف به باب نیز یکی دیگر از این اشخاص بود. او در سال ۱۲۳۵ ق. در شیراز به دنیا آمد. وی در ابتدا ادعا می کرد که باب مهدی موعود(ع) است. پس از مدتی مدعی شد که خود مهدی موعود(ع) است و زمانی که مشاهده کرد اشخاص نادان و احمق زیادی دور او جمع شده اند، ادعای خداوندی کرد.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:بهاییت,مدعیان مهدویت,وهابیت,علی محمد شیرازی,باب مدعیان دروغی, .::. 23:38 .::. منتظرمولا .::.

                                    

آیا پیامبر(ص) نشانه‌های مسیح دجّال را بیان داشته‌اند؟ این نشانه‌ها کدامند؟ آیا قرآن هم سخنی در این‌باره گفته؟ حکمت وجود مسیح دجّال چیست؟ آیا نشانه‌ای از او در دوران ما هست که بر او دلالت کند؟ و چه کار باید کرد؟


برچسب‌ها:
ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, .::. 17:6 .::. منتظرمولا .::.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 5 دی 1392برچسب:, .::. 16:25 .::. منتظرمولا .::.

در روایات ذكر شده است كه هنگام ظهور امام زمان،‌جنگ و خونریزی و فساد فراوان روی می‌دهد، و از طرفی گفته می‌شود كه باید زمینه را برای ظهور ایشان فراهم كرد با اعمال نیك، و من از زبان یكی از کارشناسان شنیدم كه می‌گفتند فساد كنید تا آقا بیاید، حال نمی‌دانم كدام یك درست است؟

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 7 دی 1392برچسب:, .::. 16:14 .::. منتظرمولا .::.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, .::. 16:9 .::. منتظرمولا .::.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, .::. 16:4 .::. منتظرمولا .::.

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
جمعه 30 آذر 1392برچسب:یاران مهدی(عج),اوصاف یاران حضرت مهدی,مهدویت و آخرالزمان, .::. 20:0 .::. منتظرمولا .::.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره ما

این وبلاگ سعی داره به آخرالزمان و ظهور اقا حضرت مهدی بپردازه تا ظهور رو بهتر درک کنیم.امیدواریم که موفق باشیم
طراح قالب
ثامن تـــم