مهدویت وآخرالزمان
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت و اخرالزمان و آدرس zohoormolla.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 1324
بازدید ماه : 1300
بازدید کل : 38272
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



برچسب‌ها:
ادامه مطلب

siTWKa_535

دانلود چشم امید ۱ (به طاها به یاسین) از علی فانی

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۷ مگابایت

دانلود چشم امید۲ ( به طاها به یاسین۲) از علی فانی

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۴ مگابایت

**************************************************

دانلود کلیپ چشم امید ۱ (به طاها به یاسین) از علی فانی

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۴۷ مگابایت

دانلود کلیپ چشم امید۲ ( به طاها به یاسین۲) از علی فانی

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱۷ مگابایت

 

*اللهم عجل الولیک الفرج*


برچسب‌ها:
سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:علی فانی, مناجات با امام زمان,به طاها به یاسین1و2,کلیپ مذهبی,مهدویت و آخرالزمان, .::. 17:20 .::. منتظرمولا .::.

اولین سؤالی که به ذهن می رسد این است که آیا امام زمان(عج) فرزندی به نام صالح دارند که او را «اباصالح» می خوانیم و یا دلیل دیگری برای دادن این کنیه به حضرت وجود دارد؟
در شماره ۲۷ مجله «موعود جوان» به این سوال پرداخته شده که پاسخ آن را در ادامه می خوانید.

 

به ادامه مطلب بروید...


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:اباصالح,فرزند حضرت مهدی,صاحب الزمان,معنای اباصالح,مهدویت و آخرالزمان, .::. 17:13 .::. منتظرمولا .::.

بيانات در ديدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامى
 در سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام.

 

 

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم‌ (۱)
اولاً خوشامد عرض ميكنيم؛ ثانياً تبريك عرض ميكنيم اين عيد سعيد را. و با حضور شما و نفسهاى گرم شما و برنامه‌هاى خوبى كه اجرا كرديد، روز ما را عيد كرديد؛ اميدواريم ان‌شاءالله دلهاى شما هميشه شاد، هميشه متذكّر، هميشه در حال سِير به مقامات عالى‌تر باشد.
يك جمله درباره‌ى امام بزرگوار و عالِم آل محمّد حضرت علىّ‌بن‌موسى‌الرّضا (عليه آلاف التّحيّة و الثّناء) عرض بكنيم. مقامات معنوى و روحانيّت اين وجودات مقدّسه، حقيقتاً از درك عقلانى ما هم بيشتر است، چه برسد به توصيف زبانىِ ما؛ لكن در مقابل چشم ما و چشم تاريخ، زندگى اين بزرگواران يك درس عملى و جاودان و غيرقابل انكار است. اگر ما در مواردى به زندگى ائمّه (عليهم‌السّلام) ميپردازيم، سياستهاى آنها را، تدبيرهاى آنها را، شرح حال آنها را مورد تكيه قرار ميدهيم، نه به اين معنا است كه اين بخش، اهمّ و اعظم بخشهاى زندگى آن بزرگواران است؛ نه، آن عالَم معنا و آن قرب الى‌الله و آن معرفت و محبّتى كه موج ميزند در آن دلهاى بى‌نظير، يك داستان ديگرى است. لكن آنچه جلوى چشم ما است، زندگى اين بزرگواران است كه بايد از آنها درس گرفت.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, .::. 16:56 .::. منتظرمولا .::.

[تصویر:  www.nooromahdi.ir%20pa.jpg]

 

لینک دانلود

 


برچسب‌ها:

دانلود سخنرانی استاد پناهیان

با موضوع

*جامعه مهدوی*

 

 

 

 

برچسب‌ها:
شنبه 6 مهر 1392برچسب:دانلود سخنرانی,سخنرانی استاد پناهیان,مهدویت و آخرالزمان, .::. 15:16 .::. منتظرمولا .::.

دعای کمیل بن زیاد (علیه الرحمة)

 

 

 

با صدای مداحان :

حاج رضا بکایی 

نزار قطری

حاج مهدی سماواتی

حاج مهدی منصوری


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

با من سخن بگو دوکوهه

   «بامن سخن بگو دوکوهه» به تعبیر فیلم‌ساز حکایت‌گر دوران هوشیار بعد از مستی است؛ دوران پس از جنگ. دوکوهه پادگانی در نزدیکی اندیمشک است. جایی که زمانی دراز در طول سا‌‌ل‌های جنگ رزمندگان لشگر 27 محمد رسولالله (ص) تهران را در خود جای می‌داده است. 7 ماه پس از جنگ. گروهی از رزمندگان لشکر به دیدار پادگان آمده‌اند؛ پادگانی ساکت، خشک، کم‌دارودرخت، با ساختمان‌هایی سیمانی که درِ آن‌ها قفل است. ظاهر ماجرا چیزی بیش از این نیست. «با من سخن بگو دوکوهه» سفری به باطن این ماجراست.

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:شهید همت شهید آوینی,مستند شهید آوینی ,دانلود مستند,مهدویت و آخرالزمان, .::. 19:27 .::. منتظرمولا .::.

بسم الله الرحمن الرحیم

 " اللهم کن لولیک الحجـة بن الحسـن صلواتک علیه و علی آبائـه فی هذه السـاعه و فـی کل  ساعة ولیاً و حافظاً وقائداً وناصراً و دلیلاً و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا  و تمتعه

فیها طویلا " 

پیامبر اكرم (ص) فرمودند: مهدی از فرزندان من است، نامش نام من(محمد) و كنیه اش كنیه من (ابوالقاسم) می‌باشد، ‌در صورت و سیرت از همه كس به من شبیه تر است. برای او غیبتی است كه در آن مردم دچار حیرت می‌گردند و بسیاری از دسته‌ها و گروههای مردم، گمراه میشوند، آنگاه مانند ستاره تابانی از پرده غیبت بدر آید و زمین را پر از عدل و داد كند آن چنان كه پر از ظلم و ستم شده باشد. 

(بحارالانوار/ ج 51، ص 17، ح 13، به نقل از كمال الدین.

 

 

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش بیست و ششمین همایش روایت عهد

«ارض موعود ۵ -اسطوره ۳»

بیست و ششمین همایش از سلسله همایش­های روایت عهد با موضوع ارض موعود (۵) پنجشنبه ۲۸ شهریور ماه از ساعت ۱۰ صبح در بنیاد فرهنگی رفاه و با حضور استاد علی اکبر رائفی پور برگزار شد.

در ابتدای این همایش استاد رائفی پور خلاصه ای از مطالبی که در چهار جلسه قبلی ارض موعود ارائه شده بود را مطرح کردند.

در ادامه به بحث درباره سیر تاریخی شکل گیری روحانیت در یهود پرداختند و با بررسی دوره­های تاریخی و افراد تاثیرگذار در این زمینه سیر قدرتمند شدن کاهنان و خاخام­های یهودی را شرح دادند و با بررسی دوره­ های مختلف حکومتی یهودیان در یهودیه دلایل اهمیت ارض موعود برای یهودیان را تحلیل کردند که بر اساس این تحلیل­ ها و سیر تاریخی مهاجرت های یهودیان، در هر دوره تاریخی هر جا که سود و منفعت بیشتری وجود داشته است قوم یهود به آن سرزمین مهاجرت کرده ­اند به عنوان مثال در زمان هیرود تجارت یهودیان با اروپا گسترش پیدا می­کند و بسیاری از این قوم به اروپا مهاجرت می­کنند


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 2 مهر 1392برچسب: اخرین سخنرانی استاد رائفی پور, ارض موعود, استاد رائفی پور, .::. 8:9 .::. منتظرمولا .::.
درباره ما

این وبلاگ سعی داره به آخرالزمان و ظهور اقا حضرت مهدی بپردازه تا ظهور رو بهتر درک کنیم.امیدواریم که موفق باشیم
طراح قالب
ثامن تـــم