مهدویت وآخرالزمان
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت و اخرالزمان و آدرس zohoormolla.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 1047
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 2718
بازدید کل : 39690
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


 

نگاه عامیانه یعنی نگاه سطحی به مفاهیم و مسائل عمیق داشتن و به اندک آگاهی درباره هر چیزی اکتفا کردن. نگاه عامیانه یعنی پردازش اطلاعات اندک و افزایش غیر واقعی و خیال پردازانه آنها.

این عوام زدگی آثار سویی به همراه دارد. یکی از آثار سو آن فراهم شدن زمینه تحریف و انحراف است. یکی دیگر از آثار سو آن این است که حتی اگر این عوام زدگی موجب تحریف و انحراف هم نشود، لااقل موجب بی زار شدن کسانی می شود که با دقت و موشکافی برخورد کرده و ضعف های نگاه عامیانه را به سرعت درمی یابند.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:امام زمان ,امام مهدی,عشق,انتظار ,معنی انتظار,منتظر,عشق به امام, .::. 9:6 .::. منتظرمولا .::.

 

حتّی یک انیمیشن هم برایش ساختند؛ برای تناسخ. در این باره بود که فرد پلیدی که به قتل رسیده بود، در قالب یک «مگس» دوباره متولّد می شود و برای انتقام به سراغ قاتلش می رود. این انیمیشن هندی بود.(۱) هرچند اینگونه عقاید را بیشتر در عرفانهای شرقی دیده ایم؛ ولی در بیشتر عرفانهای دروغین و ادیان غیرالهی (مثلاً در آئین مصریان قدیم) این اعتقاد وجود داشته و دارد.  مثلاً در ...


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:تناسخ,رجعت,فرق تناسخ با رجعت,تناسخ چیست, .::. 9:5 .::. منتظرمولا .::.

 

در زيارت عاشورا به امام حسين (علیه السلام)  اين‌گونه خطاب مي‌كنيم: «و الوتر الموتور». وتر به معناي «تنها و يكتا»، و موتور «تنها شده» است.

 يك احتمال درباره‌ي اين معنا، يگانگي، منحصر به فرد بودن و بي‌بديل بودن حضرت است. احتمال ديگر اين است كه...

به ادامه مطلب بروید...


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
پنج شنبه 13 آذر 1393برچسب:امام حسین,تنهاماندن امام حسین,علت تنها ماندن امام حسین, .::. 19:36 .::. منتظرمولا .::.

 

موضوعی که در زمینه مهدویت در کلام امام رضا(ع) یافت می‏‌شود، موضوع انتظار فرج یا چشم به راهِ گشایش بودن است. آن حضرت در روایات متعددی به موضوع فضیلت انتظار و فرج اشاره کرده‏‌است؛ از جمله در روایتی خطاب به حسن بن جهم که از حضرتش درباره «فرج» می‏‌پرسد، می‏‌فرماید: آیا می‏‌دانی که انتظار فرج، جزئی از فرج است؟ گفتم: نمی‏‌دانم، مگر اینکه شما به من بیاموزید، فرمود: آری؛ انتظار فرج، جزئی از فرج است


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 

در مورد حضرت زهرا علیها السلام امام صادق علیه السلام فرمود: اگر خداوند متعال، علی علیه السلام را برای فاطمه علیهاالسلام نمی‌آفرید، در سراسر زمین، از حضرت آدم گرفته تا هر انسانی بعد از او، همسر همتا و مناسبی برای فاطمه علیها السلام پیدا نمی‌شد.تقریبا قطعی است که...

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:حضرت معصومه,ازدواج حضرت معصومه ,علت ازدواج نکردن حضرت معصومه, .::. 11:44 .::. منتظرمولا .::.

 

ما شیعیان همچون برادران یوسف(علیه السلام)، اماممان را در چاه غفلت خویش افکندیم. ما از او غافل و او به حال ما آگاه است.

مفهوم غیبت به معنای...

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید... 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:غیبت,امام زمان ,یوسف,حضرت یوسف,یوسف مهدی ,شباهت حضرت یوسف و حضرت مهدی, .::. 18:51 .::. منتظرمولا .::.

 

 این حدیث شریف را بخوانید که نتایج آن را بزرگان از مؤمنین دیده ‏اند و ان شاء اللَّه به عنایت امام زمان‏ علیه السلام امور حل مى‏شود.

نگران نباشید. از خدا بخواهید که لذت عبادت را به شما عنایت نماید… 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:, .::. 18:34 .::. منتظرمولا .::.

 

در سلسله نوشتارهای چگونه گناه نکنیم که برگرفته از سخنرانی‎های استاد رائفی‎پور با همین موضوع می‎باشد، برآنیم ضمن بررسی راه‌های حمله شیطان به انسان و تلاش او برای گمراه ساختن بشر از صراط مستقیم، به بررسی راه‎های مقابله با این حمله بپردازیم. لذا از شما دوستان عزیز خواهشمندیم با ارائه نظرات خود، ما را برای رسیدن به اصلی‎ترین هدف این مجموعه که همانان زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است را یاری نمایید. باشد که در سایه دستان پر برکت ایشان، توفیق خدمت یابیم.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:گناه,چگونه گناه نکنیم,مقاله درباره گناه, .::. 16:25 .::. منتظرمولا .::.

 

 ربیع بن سعد، از عبد الرحمان بن سلیط روایت کرده که امام حسین علیه‌السلام فرمودند: دوازده مهدى از ما هستند اول آنها امیرالمؤمنین على بن ابیطالب”علیه السلام” و آخر آنها نهمین پسر من که قیام بر حق خواهد نمود و زمین را پس از مرگ آن زنده خواهد کرد، اوست که دین حق را بر سایر ادیان غلبه خواهد داد اگر چه مشرکان کراهت داشته باشند.

 

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 20 مرداد 1393برچسب:سخن امام حسین(ع) درباره صابران در زمان غیبت,امام حسین, .::. 1:32 .::. منتظرمولا .::.


امام خمینی(ره) پرداخت صحیح به مقوله انتظار را موجب قدرت اسلام در دنیا بیان کردند و از همان آغاز جرقه های انقلاب اسلامی به مسئله تبیین مهدویت در جامعه اسلامی پرداختند.بنیانگذار انقلاب اسلامی در ابتدای انقلاب ایران وظیفه همه نهادهای مسئول در نظام را تمهید ظهور امام زمان(عج) می‌دانند، زمینه سازی را بالاتر از اعتقاد به انتظار بیان می‌کنند و این آرزو را مطرح می‌کنند که این فضا را باید نهادهای متولی به کشورهای دیگر هم بکشانند.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 10 مرداد 1393برچسب:امام خمینی,انتظار فرج,انتظارفرج در کلام امام خمینی, .::. 20:49 .::. منتظرمولا .::.
درباره ما

این وبلاگ سعی داره به آخرالزمان و ظهور اقا حضرت مهدی بپردازه تا ظهور رو بهتر درک کنیم.امیدواریم که موفق باشیم
طراح قالب
ثامن تـــم