مهدویت وآخرالزمان
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت و اخرالزمان و آدرس zohoormolla.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 175
بازدید هفته : 353
بازدید ماه : 3023
بازدید کل : 39995
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


 

 ربیع بن سعد، از عبد الرحمان بن سلیط روایت کرده که امام حسین علیه‌السلام فرمودند: دوازده مهدى از ما هستند اول آنها امیرالمؤمنین على بن ابیطالب”علیه السلام” و آخر آنها نهمین پسر من که قیام بر حق خواهد نمود و زمین را پس از مرگ آن زنده خواهد کرد، اوست که دین حق را بر سایر ادیان غلبه خواهد داد اگر چه مشرکان کراهت داشته باشند.

 

برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 20 مرداد 1393برچسب:سخن امام حسین(ع) درباره صابران در زمان غیبت,امام حسین, .::. 1:32 .::. منتظرمولا .::.

 

حال که در زمان غیبت امام عصر(ع) به سر می بریم، تا به حال به این فکر کرده ایم زمانی که ولی الله اعظم ظهور می کند، آیا در کنارش می توانیم طاقت بیاوریم و پای ولایتش بایستیم؟!. . .


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 20 تير 1393برچسب:ظهور امام عصر, ولایت ولی الله, .::. 1:23 .::. منتظرمولا .::.


امام خمینی(ره) پرداخت صحیح به مقوله انتظار را موجب قدرت اسلام در دنیا بیان کردند و از همان آغاز جرقه های انقلاب اسلامی به مسئله تبیین مهدویت در جامعه اسلامی پرداختند.بنیانگذار انقلاب اسلامی در ابتدای انقلاب ایران وظیفه همه نهادهای مسئول در نظام را تمهید ظهور امام زمان(عج) می‌دانند، زمینه سازی را بالاتر از اعتقاد به انتظار بیان می‌کنند و این آرزو را مطرح می‌کنند که این فضا را باید نهادهای متولی به کشورهای دیگر هم بکشانند.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 10 مرداد 1393برچسب:امام خمینی,انتظار فرج,انتظارفرج در کلام امام خمینی, .::. 20:49 .::. منتظرمولا .::.

مولای متقیان، امیرمؤمنان (علیه السلام) در مورد «ظَهرِ کوفه» که همان «نجف اشرف» است، فرمودند:

«یَحْشُرِ مِنْ ظَهَرَ الکُوْفَهُ سَبْعَونَ اَلْفاً عَلی غَرَّهُ الشَّمْسُ، یَدْخُلُونَ الجَنَّهُ بَغَیْرٍ حِسابٍ؛ (۱)

از ظاهر کوفه ۷۰ هزار نفر همانند قرص خورشید در نخستین لحظات طلوع آن برانگیخته می شوند که بدون حساب وارد بهشت شوند.» 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 

ملت ایران به فضل پروردگار، با هدایت الهی، با کمکهای معنوی غیبی و با ادعیه‌ی زاکیه و هدایتهای معنوی ولیالله‌الاعظم ارواحنافداه خواهد توانست تمدن اسلامی را بار دیگر در عالم سربلند کند و کاخ با عظمت تمدن اسلامی را برافراشته نماید. این، آینده‌ی قطعی شماست. جوانان، خودشان را برای این حرکت عظیم آماده کنند. نیروهای مؤمن و مخلص، این را هدف قرار دهند.

(دیدار ایثارگران ۷۶٫۵٫۲۹)

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
سه شنبه 10 تير 1393برچسب:رهبری,وظیفه منظران,وظیفه منتظران در کلام رهبری ,وظایف منتظران,سخنان رهبر, .::. 22:45 .::. منتظرمولا .::.

 

بحث از جمال و زیبایی حضرت ولیعصر در بسیاری کتب و محافل بیان شده است چنانکه نویسنده ارجمند کتاب «مکیال المکارم»، در بخش چهارم کتاب خود، جمال و زیبایی حضرت مهدی(عج) را یکی از ویژگی‏های آن حضرت می‏شمرد و می‏نویسد:«بدان که مولای ما حضرت صاحب‏ الزمان(عج)، زیباترین و خوش صورت‏ترین مردم است؛ زیرا شبیه ‏ترین مردم به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) است» .(۱)

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, .::. 19:7 .::. منتظرمولا .::.

حجّت الاسلام قدس می‌گوید:

روزی آقا فرمودند: در «تهران»، استاد روحانی‌ای بود که «لُمعَتین» را تدریس می‌کرد. مطّلع شد که گاهی از یکی از طلّاب و شاگردانش که از لحاظ درس خیلی عالی نبود، کارهایی نسبتاً خارق‌العادّه دیده و شنیده می‌شود.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:ملاقات با امام زما,شرط ملاقات,دیدار با امام زمان,مشرفان امام زمان, .::. 12:53 .::. منتظرمولا .::.

 

 

 یکی دیگر از شهرهای کور خمس «قنسرین» است که در منطقه شام قرار دارد و گفته شده که در کوهستان اطراف آن قبر صالح پیغمبر(علیه السلام) قرار دارد و در آن جای پای شتر (ناقه صالح) نیز موجود است و البته این را هم داریم که می گویند قبر صالح در یمن است.
 

برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 

از حضرت صادق(ع) نقل شده، که هر کس چهل صبح «دعای عهد» را بخواند از یاوران قائم(ع) خواهد بود و اگر پیش از ظهور آن حضرت بمیرد، خدای قادر، او را از قبر برانگیزد تا در خدمت حضرتش باشد…

 

 


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:مهدویت و آخرالزمان ,دیدار با امام زمان ,حضرت مهدی ,امام مهدی ,احمد عسکری,ارتباط با امام زمان, .::. 20:16 .::. منتظرمولا .::.

حدیثی از فاطمه‌ی زهرا علیها السلام درباره‌ی امام مهدی (عج)

فاذا مضی الحسن فالقائم المهدی اولی بالمؤمنین من انفسهم، یفتح الله به مشارق الارض و مغاربها

حضرت فاطمه سلام الله علیها فرمودند: چون حسن [امام حسن عسگری علیه السلام]درگذرد مهدی قائم (عج) به مؤمنین سزاوارتر است از خودشان و خداوند شرق تا غرب عالم را به دست او فتح می کند.(۲)


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
درباره ما

این وبلاگ سعی داره به آخرالزمان و ظهور اقا حضرت مهدی بپردازه تا ظهور رو بهتر درک کنیم.امیدواریم که موفق باشیم
طراح قالب
ثامن تـــم